Akademia Handlowca

Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B.

Akademia Handlowca to rozbudowany program rozwojowy, który składa się z serii szkoleń, wśród których każde rozwija inne kompetencje niezbędne w pracy handlowca, mi.in. pracę na lejku sprzedaży, budowanie relacji z klientem lub przybliża modele efektywnego kontaktu z klientem. 

Jednym z naszych głównych założeń tego projektu szkoleniowego jest położenie nacisku na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Chcemy to uzyskać dzięki zadaniom wdrożeniowym, zaangażowaniu dodatkowego czasu trenera w ich weryfikację oraz indywidualne omówienie. Taki rozkład projektu pozwala nie tylko monitorować efektywność wdrażania nabytej wiedzy, lecz także jej utrwalenie poprzez powtarzanie.

Poniżej znajdują się przykładowe tematy szkoleń, które mogą pojawić się podczas Akademii. Bloki szkoleniowe każdorazowo są indywidualnie projektowane dla każdej organizacji. Istnieje również możliwość zakupu pojedynczych szkoleń. 

Podczas szkoleń pracownicy DPD mieli również okazję do zagrania w grę szkoleniową Targowisko, która pokazuje, jak przebiega proces sprzedaży, wspomaga analityczne myślenie i podejmowanie decyzji.

ZNAJDŹ PRODUKT DLA SIEBIE
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
Analiza potencjału sprzedaży
Analiza potencjału sprzedaży
Zarządzanie portfelem klientów
Zarządzanie portfelem klientów
Cykl życia klienta a relacje
Cykl życia klienta a relacje
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem
Badanie potrzeb
Badanie potrzeb
Prezentacja oferty
Prezentacja oferty
Moja rola i kompetencje
Moja rola i kompetencje
previous arrow
next arrow
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

Analiza potencjału sprzedaży

Analiza potencjału sprzedaży

Zarządzanie portfelem klientów

Zarządzanie portfelem klientów

Cykl życia klienta a relacje

Cykl życia klienta a relacje

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Prezentacja oferty

Prezentacja oferty

Moja rola i kompetencje

Moja rola i kompetencje

previous arrow
next arrow
ZNAJDŹ PRODUKT DLA SIEBIE
Kontrahenci

Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą...

Lejek sprzedaży

Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie... Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać...

Efekt: Zmiana

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby...

previous arrow
next arrow
ZOBACZ TAKŻE
Cykl szkoleń

Akademia Menedżera

Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na stanowiskach liderskich i…

5
CYKL SZKOLEŃ

Akademia Zespołu

Akademia Zespołu została stworzona specjalnie dla osób, które pracują w zespołach i na co dzień muszą radzić sobie z wyzwaniami płynącymi z…

5
SZKOLENIA INTEGRACYJNE

Eventy

Dla klientów, którzy stawiają na mądrą zabawę, przygotowaliśmy szereg usług o charakterze eventowym. Organizujemy eventy dla różnej…

5