Badanie potrzeb

img

Metody szkoleniowe

Uczestnicy będa pracować zarówno indywidualnie, jak i zespołowo, korzystając z arkuszy, dyskusji oraz zgrywalizowanych ćwiczeń.

Rezultaty

 

  • uczestnicy są świadomi ważności badania potrzeb i dostosowania oferty do sytuacji klienta,
  • uczestnicy znają sposoby badań potrzeb w zależności od rodzaju sprzedaży (transakcyjna, konsultacyjna),
  • uczestnicy znają najskuteczniejsze rodzaje pytań,
  • uczestnicy znają sekwencję pytań SPIN (sprzedaż konsultacyjna).
Inne szkolenia w Akademii Handlowca


 

Prezentacja oferty

Uczestnicy nauczą się przedstawiania oferty za pomocą modelu Cecha-Zaleta-Korzyść. Podczas ćwiczeń przekonają się, że odpowiednie argumenty i zastosowanie...

 

Moja rola i kompetencje

Szkolenie pozwoli uczestnikom dokonać autoanalizy własnej motywacji do bycia handlowcem.  Na wstępie uczestnicy dowiedzą się, jaka jest rola...

 

Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry...