Budowanie długotrwałych relacji z klientem

img

GRA: Targowisko

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby wszyscy mogli dużo zarobić? Gra pokazuje,...

Rezultaty

 

  • uczestnicy znają trójetapowy model budowania relacji biznesowych,
  • uczestnicy potrafią dostosować swoje działania na każdym z trzech etapów budowania relacji z klientem,
  • uczestnicy znają czynniki wzmacniające i osłabiające długotrwałe relacje z klientem.
Inne szkolenia w Akademii Handlowca


Szkolenie

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Uczestnicy dowiedzą się, po co w ogóle kontaktują się z klientem i przeanalizują konkretne sytuacje sprzedażowe oraz ich cele. Sprawdzą...

Szkolenie

Badanie potrzeb

Uczestnicy dowiedzą się więcej o jednej z najbardziej pożądanych umiejętności w pracy handlowca – zdolności do poznania realnych potrzeb i oczekiwań...

Szkolenie

Prezentacja oferty

Uczestnicy nauczą się przedstawiania oferty za pomocą modelu Cecha-Zaleta-Korzyść. Podczas ćwiczeń przekonają się, że odpowiednie argumenty i zastosowanie...