Cykl życia klienta a relacje

img

Metody szkoleniowe

W tym module uczestnicy doświadczą głównie pracy zespołowej, podczas której w podgrupach będą dokonywać analiz oraz wypracowywać rozwiązania.

Rezultaty

 

  • uczestnicy znają etapy pracy z klientem w ich biznesie (globalnie i na konkretnym kliencie),
  • uczestnicy potrafią przeanalizować efektywność własnego procesu sprzedaży,
  • uczestnicy umieją dokonać pogłębionej analizy celów i oczekiwań klienta oraz podejmować adekwatne działania do potrzeb klienta.
Inne szkolenia w Akademii Handlowca


 

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę...

 

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Uczestnicy dowiedzą się, po co w ogóle kontaktują się z klientem i przeanalizują konkretne sytuacje sprzedażowe oraz ich cele. Sprawdzą...

 

Badanie potrzeb

Uczestnicy dowiedzą się więcej o jednej z najbardziej pożądanych umiejętności w pracy handlowca – zdolności do poznania realnych potrzeb i oczekiwań...