Rozkręcenie własnego biznesu, rozwój naukowy? Praca w korporacji? Uczestnicy szkolenia poznają możliwości i ograniczenia, jakie niesie za sobą wybór każdej z tych dróg.

Rozgrywka Kariery pomoże uczestnikom szkolenia znaleźć odpowiedź na pytanie: „Która z dróg zawodowych jest dla mnie odpowiednia?” Korzystnie wpłynie też na rozwój ich umiejętności podejmowania decyzji i myślenia analitycznego.

Uczestnicy będą musieli kształtować swoją własną ścieżkę kariery. W ten sposób poznają dobre i złe strony różnych rozwiązań, w tym przekonają się, że prowadzenie własnego biznesu wymaga zaangażowania, wytrwałości i przedsiębiorczości i przynosi efekty znacznie później niż inne z możliwych dróg.

Efekty z gry:

  • gra ukazuje różnice pomiędzy różnymi ścieżkami rozwoju zawodowego
  • gra wskazuje dobre i złe strony pracy w korporacji, w ramach własnego biznesu oraz pracy naukowej
  • gra uświadamia uczestnikom dynamikę procesu rozwoju własnego biznesu i uczula na fakt osiągania bardzo dobrych rezultatów dopiero po znacznym opóźnieniu czasowym
  • gra pozwala na ćwiczenie myślenia analitycznego oraz optymalizacji podejmowanych decyzji

Tematyka

  • planowanie decyzji zawodowych
  • budowanie świadomości biznesowej
  • analiza rynku pracy
  • planowanie kariery

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    2 godziny (bez omówienia)
    Liczba graczy
    7 - 10 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Handlowca

    Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…

    5
    SZKOLENIE

    Zarządzanie portfelem klientów

    Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…

    5
    GRA

    Kontrahenci

    Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą…

    5