Współpracując z osobami o różnych preferowanych wzorcach zachowań, doświadczą różnic w skuteczności tych samych praktyk komunikacyjnych. Zrozumieją również, kiedy wystarczy komunikować się mailowo, a kiedy warto spotkać się osobiście. Przekonają się, że elementem skutecznego spotkania jest również dobre przygotowanie się do niego. Doświadczą konsekwencji dobrych i złych praktyk komunikacyjnych, co stanie się punktem wyjścia do pracy nad codzienną komunikacją w organizacji. Na koniec przeniosą zdobytą wiedzę na swoje realia zawodowe i wypracują zasady komunikacji dotyczące rozmów telefonicznych, pisania e-maili oraz spotkań.
By codzienna komunikacja nie była udręką, lecz pomagała w pracy... Grając w Masz Wiadomość, uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak usprawnić codzienną wymianę informacji, także tę e-mailową....
Podczas tego szkolenia uczestnicy zadadzą sobie pytanie, co muszą zrobić, żeby feedback był prostszy i nieobciążający emocjonalnie. Odpowiedź na to pytanie...
Uczestnicy poznają metodę racjonalnej terapii zachowań. Zajmą się m.in. takimi zagadnieniami jak biologiczne i psychologiczne mechanizmy powstawania stresu...
Dzięki temu szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność wywierania wpływu na innych. Poznają szereg technik komunikacyjnych, pozwalających im na przekonywanie...