Lejek Sprzedaży

Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie… Gra sprzedażowa Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać większe zyski.

Gra szkoleniowa dla menedżerów zespołów sprzedażowych. Uczestnicy zarządzając pracą swoich handlowców, będą walczyć o jak najwyższy wynik finansowy. Która ze strategii okaże się bardziej korzystna? Wspieranie pracowników w rozwoju i samodzielności czy poświęcanie własnego czasu na sprzedaż? Obserwując przebieg rozgrywki, uczestnicy przekonają się, które działania prowadzą do lepszych osiągnięć. Ponadto poznają działanie lejka sprzedaży. I dowiedzą się, jak istotną rolę w procesie sprzedaży pełną statystyki, jak ważne jest budowanie strategii na podstawie posiadanych danych i trzymanie się tak stworzonych założeń.

Efekty z gry

  • gra promuje pozytywną postawę wobec długofalowego planowania sprzedaży
  • gra wskazuje, że w sprzedaży istotniejsza jest konsekwentna strategia, niż pojedyncze sukcesy czy porażki
  • gra wskazuje, że istotą pracy menedżerskiej jest zarządzanie rozwojem zespołu sprzedażowego, a nie uzupełnianie pracy handlowców
  • gra pokazuje aktywności pomagające w zarządzaniu działaniami handlowców i rozwijaniu kompetencji swojego zespołu

Tematyka

  • zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • proces sprzedaży
  • lejek sprzedaży
  • kompetencje handlowców
  • rola menedżera

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    3,5 - 4 godziny (bez omówienia)
    Liczba graczy
    1 - 8 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Handlowca

    Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…

    5
    SZKOLENIE

    Zarządzanie portfelem klientów

    Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…

    5
    GRA

    Kontrahenci

    Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą…

    5