Most na rzece Zulu

img

Współpraca z klientami mogłaby przebiegać lepiej? Zaproś uczestników szkolenia do rozgrywki Mostu na Rzece Zulu. Sprawdźcie, jak powinien pracować dobry konsultant.

Firma klienta jest zróżnicowana lub klient nie do końca wie, czego potrzebuje. A może wręcz przeciwnie: klient wie, czego chce, ale swoje oczekiwania opiera na wiedzy potocznej. Niekiedy też podejrzewa, że konsultant zamierza sprzedać mu niepełnowartościowy towar... W trakcie gry uczestnicy zaznają wielu podobnych sytuacji. I zobaczą,  że w wielu przypadkach konsultant nie może zrobić nic lepszego niż zbudować zaufanie, podzielić się wiedzą z klientem i uświadomić mu ograniczenia produktu. To sprawi, że oczekiwania staną się bardziej realne, usługa dobrze zrealizowana, a sam klient zadowolony. 



Efekty z gry

  • gra uczy analizy strategii działania konsultanta w konfrontacji z klientem, 
  • gra uświadamia, że dzielenie się wiedzą z klientem jest korzystne dla procesu sprzedaży,
  • gra pokazuje korzyści płynące z przedstawienia ograniczeń produktu oraz sprecyzowania oczekiwań,
  • gra wskazuje na ważną rolę obopólnego zaufania w procesie negocjacji, 
  • gra pozwala doświadczyć uczestnikom sytuacji w której firma klienta jest wewnętrznie zróżnicowana i trudno sprecyzować jej oczekiwania, 
  • gra symuluje doświadczenie pracy z klientem, który oczekuje wykonania nieprofesjonalnej pracy. 

Tematyka

  • obsługa klienta
  • mediacje
  • doradztwo
  • współpraca międzydziałowa
time

Czas rozgrywki

1,5 - 2 godziny
player

Liczba graczy

5 - 8 osób
more

Gra może być prowadzona
dla kilku grup jednocześnie.

alt
alt
alt
alt
Zobacz także


Cykl szkoleń

Akademia Efektywności Osobistej

Akademia Efektywności Osobistej to szeroki zbiór szkoleń, który rozwija kompetencje miękkie pracowników.  Umiejętności miękkie...

Szkolenie

Wywieranie wpływu

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność wywierania wpływu na innych. Poznają szereg technik komunikacyjnych, pozwalających im na przekonywanie...

Gra

Informator

Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak udzielać informacji zwrotnej innym, tak aby podnieść ich efektywność? Jeśli nie - dowiedzą się tego z rozgrywki Informatora,...