Pokaz gier Czarna Inez i Gorączka Złota
BRAK MIEJSC
Jak przy pomocy gier rozwijać kompetencje?
Pokaz gier Czarna Inez i Gorączka Złota
BRAK MIEJSC
Jak przy pomocy gier rozwijać kompetencje?
Czym jest Czarna Inez?
Gra menedżerska Czarna Inez to narzędzie szkoleniowe pokazujące znaczenie zasobu, jakim dla każdego zespołu i jego menedżera jest wzajemne zaufanie. Dzięki niemu skuteczny zespół potrafi poradzić sobie z wyzwaniami w dynamicznym, niepewnym środowisku i osiągać możliwie najwyższe wyniki. Jeśli to tematy aktualne w Twojej organizacji, zapraszamy na pokaz z naszą grą.
Efekty z gry:
- pokazuje możliwe źródła pojawiania się nieufności w relacjach,
- pokazuje narzędzia do budowania wzajemnego zaufania,
- promuje transparentność, uczy argumentacji i zarządzania zmianą,
- pokazuje działania niezbędne do odbudowania utraconego zaufania.
Fabuła:
Gracze podróżują po archipelagu egzotycznych wysp. W czasie tej podróży każdy z zespołów musi wykonać określone zadania. Aby to zrobić, mogą włożyć cały wysiłek we własną pracę lub dążyć do celu kosztem innych drużyn. Podejmując różne działania, uczestnicy rozgrywki zaobserwują, w jakich sytuacjach ludzie przestają sobie ufać i jak to wpływa na ogólną atmosferę i wyniki. Jednocześnie nauczą się, jak budować zaufanie i jak je odzyskiwać.
Czym jest Gorączka Złota?
Skuteczny menedżer to taki, który zna różnice między delegowaniem a instruowaniem i potrafi ją zastosować w zależności od zmieniających się warunków. W zarządzaniu poprzez cele trzeba opanować komunikację pionową w zakresie przydziału obowiązków, tłumaczenia strategii i motywowania. Jeśli szukasz krótkiego, mocnego doświadczenia, bogatego w treści szkoleniowe dla menedżerów – przyjdź na pokaz naszej gry.
Efekty gry:
- uświadamia uczestnikom różnice między delegowaniem zadań a instruowaniem,
- demonstruje korzyści płynące ze skutecznego delegowania celów i odpowiedzialności,
- pokazuje sytuacje, w których dana strategia wydawania poleceń jest adekwatna,
- uczy, jak skutecznie komunikować się i jak angażować uczestników w proces osiągania wspólnego celu.
Fabuła:
Na Dzikim Zachodzie właśnie odkryto bogate złoża złota, a zadaniem graczy będzie stanąć na czele grupy poszukiwaczy i zdobyć dla siebie jak najwięcej szlachetnego kruszcu. Aby osiągnąć sukces i wygrać z innymi zespołami, będą musieli zadbać o właściwy przepływ komunikatów i podział odpowiedzialności w swoim zespole. Obserwując efekty swoich działań, uświadomią sobie korzyści płynące z delegowania celów i obowiązków.
Plan pokazu:
- Rozgrywka w gry „Gorączka Złota” i „Czarna Inez”
- Wyciągnięcie wniosków z gry i przykładowe omówienie merytoryczne
- Cele gry, zachowania promowane i podstawowe informacje o narzędziach
- Dlaczego warto rozwijać kompetencje pracowników przy użyciu gier?
- Czas na dyskusję, pytania i odpowiedzi
- Przerwy kawowe z przekąskami
Wojciech Płuciennik – sylwetka trenera
Trener biznesu. Konsultant z 15-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju i HR. Wspiera menedżerów w podnoszeniu kompetencji zarządczych i w budowaniu zgranych zespołów. Realizuje projekty rozwoju kompetencji osobistych, projekty TTT oraz szkolenia z zarządzania projektami, negocjacji czy wystąpień publicznych.


Dla kogo jest ten pokaz?
- Przedstawiciele działów HR
- Przedstawiciele działów L&D
- Trenerzy wewnętrzni
Dziękujemy za ogromne zainteresowanie naszym szkoleniem pokazowym z grą Informator.
Miejsca zostały całkowicie wypełnione na ponad tydzień przed terminem wydarzenia. Jeśli zabrakło go dla ciebie, zgłoś chęć zorganizowania kolejnego takiego pokazu w wybranym mieście:

Termin i miejsce pokazu:
- Warszawa
- 30 stycznia, godz. 9:00 – 14:00
Szczegółową agendę oraz informacje o lokalizacji udostępnimy na tydzień przed pokazem.