Pokaz gier Czarna Inez i Gorączka Złota

BRAK MIEJSC

Jak przy pomocy gier rozwijać kompetencje?

Pokaz gier Czarna Inez i Gorączka Złota

BRAK MIEJSC

Jak przy pomocy gier rozwijać kompetencje?

Czym jest Czarna Inez?

Gra menedżerska Czarna Inez to narzędzie szkoleniowe pokazujące znaczenie zasobu, jakim dla każdego zespołu i jego menedżera jest wzajemne zaufanie. Dzięki niemu skuteczny zespół potrafi poradzić sobie z wyzwaniami w dynamicznym, niepewnym środowisku i osiągać możliwie najwyższe wyniki. Jeśli to tematy aktualne w Twojej organizacji, zapraszamy na pokaz z naszą grą.

Efekty z gry:

  • pokazuje możliwe źródła pojawiania się nieufności w relacjach,
  • pokazuje narzędzia do budowania wzajemnego zaufania,
  • promuje transparentność, uczy argumentacji i zarządzania zmianą,
  • pokazuje działania niezbędne do odbudowania utraconego zaufania.

Fabuła:

Gracze podróżują po archipelagu egzotycznych wysp. W czasie tej podróży każdy z zespołów musi wykonać określone zadania. Aby to zrobić, mogą włożyć cały wysiłek we własną pracę lub dążyć do celu kosztem innych drużyn. Podejmując różne działania, uczestnicy rozgrywki zaobserwują, w jakich sytuacjach ludzie przestają sobie ufać i jak to wpływa na ogólną atmosferę i wyniki. Jednocześnie nauczą się, jak budować zaufanie i jak je odzyskiwać.

Czym jest Gorączka Złota?

Skuteczny menedżer to taki, który zna różnice między delegowaniem a instruowaniem i potrafi ją zastosować w zależności od zmieniających się warunków. W zarządzaniu poprzez cele trzeba opanować komunikację pionową w zakresie przydziału obowiązków, tłumaczenia strategii i motywowania. Jeśli szukasz krótkiego, mocnego doświadczenia, bogatego w treści szkoleniowe dla menedżerów – przyjdź na pokaz naszej gry.

Efekty gry:

  • uświadamia uczestnikom różnice między delegowaniem zadań a instruowaniem,
  • demonstruje korzyści płynące ze skutecznego delegowania celów i odpowiedzialności,
  • pokazuje sytuacje, w których dana strategia wydawania poleceń jest adekwatna,
  • uczy, jak skutecznie komunikować się i jak angażować uczestników w proces osiągania wspólnego celu.

Fabuła:

Na Dzikim Zachodzie właśnie odkryto bogate złoża złota, a zadaniem graczy będzie stanąć na czele grupy poszukiwaczy i zdobyć dla siebie jak najwięcej szlachetnego kruszcu. Aby osiągnąć sukces i wygrać z innymi zespołami, będą musieli zadbać o właściwy przepływ komunikatów i podział odpowiedzialności w swoim zespole. Obserwując efekty swoich działań, uświadomią sobie korzyści płynące z delegowania celów i obowiązków.

Plan pokazu:

  • Rozgrywka w gry „Gorączka Złota” i „Czarna Inez”
  • Wyciągnięcie wniosków z gry i przykładowe omówienie merytoryczne
  • Cele gry, zachowania promowane i podstawowe informacje o narzędziach
  • Dlaczego warto rozwijać kompetencje pracowników przy użyciu gier?
  • Czas na dyskusję, pytania i odpowiedzi
  • Przerwy kawowe z przekąskami

Wojciech Płuciennik – sylwetka trenera

Trener biznesu. Konsultant z 15-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju i HR. Wspiera menedżerów w podnoszeniu kompetencji zarządczych i w budowaniu zgranych zespołów. Realizuje projekty rozwoju kompetencji osobistych, projekty TTT oraz szkolenia z zarządzania projektami, negocjacji czy wystąpień publicznych.

Dla kogo jest ten pokaz?

  • Przedstawiciele działów HR
  • Przedstawiciele działów L&D
  • Trenerzy wewnętrzni

Dziękujemy za ogromne zainteresowanie naszym szkoleniem pokazowym z grą Informator.

Miejsca zostały całkowicie wypełnione na ponad tydzień przed terminem wydarzenia. Jeśli zabrakło go dla ciebie, zgłoś chęć zorganizowania kolejnego takiego pokazu w wybranym mieście:

Termin i miejsce pokazu:

  • Warszawa
  • 30 stycznia, godz. 9:00 – 14:00

Szczegółową agendę oraz informacje o lokalizacji udostępnimy na tydzień przed pokazem.

Uwaga: w pokazie mogą wziąć maksymalnie 2 osoby z danej organizacji.

Pamiętaj, że możesz zaproponować swój termin na szkolenie pokazowe z naszą grą!