Czym jest Lejek sprzedaży B2B i jak go budować?
❓ Jakie działania na portfelu klientów powinniśmy podejmować? Jak monitorować swój lejek sprzedaży? Jak mieć stały dopływ okazji sprzedażowych, które zapewnią realizację?
✔️ To tylko niektóre z wyzwań jakie stoją przed menedżerami i handlowcami w modelu sprzedaży B2B. Zapraszamy na webinar, podczas którego porozmawiamy o tym, czym dokładnie jest lejek sprzedaży (oraz czym nie jest) i jak poukładać sobie ten proces, tak aby łatwiej dało się nim zarządzać i osiągać szybciej zamierzone cele biznesowe.
Plan webinaru:
🔸 Czym różni się lejek sprzedażowy i marketingowy od procesu sprzedażowego
🔹 Kiedy mamy do czynienia z “postępem”, a kiedy z “kontynuacją”
🔸 Dobre i złe praktyki budowy lejków sprzedażowych
🔹 Jak zarządzać najcenniejszym zasobem handlowców w lejku sprzedażowym
🔸 Jak zacząć budować lejek sprzedażowy
🔹 Case study
🔸 Q&A
👨🏫 Webinar prowadzi Tomasz Tryczyński – Senior Key Account Manager w MindLab, konsultant w temacie sprzedaży B2B i budowania marki osobistej (personal branding). Od 10 lat związany z branżą szkoleniową, a od 8 lat ze sprzedażą. Tomek na co dzień zajmuje się zarządzaniem portfelem kluczowych klientów B2B w MindLab, rozwojem biznesu oraz wykorzystuje w swojej pracy nowoczesne narzędzia, takie jak m.in. LinkedIn.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Handlowca
GRA SZKOLENIOWA
Lejek Sprzedaży
Gra szkoleniowa dla menedżerów zespołów sprzedażowych. Uczestnicy zarządzając pracą swoich handlowców, będą walczyć o jak najwyższy...