Czym jest Lejek sprzedaży B2B i jak go budować?

❓ Jakie działania na portfelu klientów powinniśmy podejmować? Jak monitorować swój lejek sprzedaży? Jak mieć stały dopływ okazji sprzedażowych, które zapewnią realizację?

✔️ To tylko niektóre z wyzwań jakie stoją przed menedżerami i handlowcami w modelu sprzedaży B2B. Zapraszamy na webinar, podczas którego porozmawiamy o tym, czym dokładnie jest lejek sprzedaży (oraz czym nie jest) i jak poukładać sobie ten proces, tak aby łatwiej dało się nim zarządzać i osiągać szybciej zamierzone cele biznesowe.

Plan webinaru:

🔸 Czym różni się lejek sprzedażowy i marketingowy od procesu sprzedażowego
🔹 Kiedy mamy do czynienia z “postępem”, a kiedy z “kontynuacją”
🔸 Dobre i złe praktyki budowy lejków sprzedażowych
🔹 Jak zarządzać najcenniejszym zasobem handlowców w lejku sprzedażowym
🔸 Jak zacząć budować lejek sprzedażowy
🔹 Case study
🔸 Q&A

👨‍🏫 Webinar prowadzi Tomasz Tryczyński – Senior Key Account Manager w MindLab, konsultant w temacie sprzedaży B2B i budowania marki osobistej (personal branding). Od 10 lat związany z branżą szkoleniową, a od 8 lat ze sprzedażą. Tomek na co dzień zajmuje się zarządzaniem portfelem kluczowych klientów B2B w MindLab, rozwojem biznesu oraz wykorzystuje w swojej pracy nowoczesne narzędzia, takie jak m.in. LinkedIn.

ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ

Akademia Handlowca

Akademia Handlowca to rozbudowany program rozwojowy, który składa się z serii szkoleń, wśród których każde...
5
GRA SZKOLENIOWA

Lejek Sprzedaży

Gra szkoleniowa dla menedżerów zespołów sprzedażowych. Uczestnicy zarządzając pracą swoich handlowców, będą walczyć o jak najwyższy...

5
GRA SZKOLENIOWA

Kontrahenci

Gra szkoleniowa skierowana do osób pracujących z klientem w sektorze business-to-business. Zachęca do myślenia o sprzedaży B2B w kategoriach...

5