Jak mądrze pokolorować drwala? O wyzwaniach w procesie projektowania gier
Mateusz Walaszczyk, prezes MindLab, psycholog i doświadczony menedżer rozmawia z Przemkiem Gałkiem – wieloletnim kierownikiem działu gier i symulacji w MindLab i trenerem, który opowie o wyzwaniach w kontekście projektowania gier i narzędzi szkoleniowych. Podczas rozmowy poruszy takie tematy jak m.in. zmieniające się potrzeby klientów, a co za tym idzie wyzwania projektowe na przestrzeni lat, o co chodzi z kolorowaniem drwala oraz dlaczego Faza S tak naprawdę nigdy się nie kończy. Zapraszamy!
❓ W tym odcinku:
◾ Zmieniające się wyzwania projektowe
◾ Czego tak naprawdę potrzebuje klient?
◾ Zachowania promowane – jak definiować?
◾ Po co grom fabuła?
◾ Wymyślanie mechanik
◾ Testy prototypów narzędzi
◾ Kiedy zakończyć pracę nad grą?
Rozmawiają:
👨💻 Mateusz Walaszczyk:
Współzałożyciel firmy MindLab. Psycholog, doświadczony menedżer – przez 10 lat zarządzał zespołem handlowym w firmie MindLab. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z podnoszeniem kompetencji sprzedażowych, obsługowych i kierowniczych. Absolwent Psychologii stosowanej UJ. Ukończył kurs trenerski w SKiTZ MATRIK.
👨💻 Przemek Gałek:
Kierownik Działu Rozwoju Gier i Symulacji MindLab Games. Jako projektant narzędzi szkoleniowych w zespole Mindlab Games ma w dorobku planszowe gry szkoleniowe „dedykowane”, czyli projektowane dla firm na zamówienie oraz gry „gotowe”, dostępne w katalogu. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach rozwijających myślenie analityczne oraz kompetencje osobiste.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Menedżera
Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...
GRA SZKOLENIOWA
Przepis na Autorytet
Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...