Jak mądrze pokolorować drwala? O wyzwaniach w procesie projektowania gier

Mateusz Walaszczyk, prezes MindLab, psycholog i doświadczony menedżer rozmawia z Przemkiem Gałkiem – wieloletnim kierownikiem działu gier i symulacji w MindLab i trenerem, który opowie o wyzwaniach w kontekście projektowania gier i narzędzi szkoleniowych. Podczas rozmowy poruszy takie tematy jak m.in. zmieniające się potrzeby klientów, a co za tym idzie wyzwania projektowe na przestrzeni lat, o co chodzi z kolorowaniem drwala oraz dlaczego Faza S tak naprawdę nigdy się nie kończy. Zapraszamy!

❓ W tym odcinku:

◾ Zmieniające się wyzwania projektowe
◾ Czego tak naprawdę potrzebuje klient?
◾ Zachowania promowane – jak definiować?
◾ Po co grom fabuła?
◾ Wymyślanie mechanik
◾ Testy prototypów narzędzi
◾ Kiedy zakończyć pracę nad grą?

Rozmawiają:

👨‍💻 Mateusz Walaszczyk:
Współzałożyciel firmy MindLab. Psycholog, doświadczony menedżer – przez 10 lat zarządzał zespołem handlowym w firmie MindLab. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z podnoszeniem kompetencji sprzedażowych, obsługowych i kierowniczych. Absolwent Psychologii stosowanej UJ. Ukończył kurs trenerski w SKiTZ MATRIK.

👨‍💻 Przemek Gałek:
Kierownik Działu Rozwoju Gier i Symulacji MindLab Games. Jako projektant narzędzi szkoleniowych w zespole Mindlab Games ma w dorobku planszowe gry szkoleniowe „dedykowane”, czyli projektowane dla firm na zamówienie oraz gry „gotowe”, dostępne w katalogu. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach rozwijających myślenie analityczne oraz kompetencje osobiste.

ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ

Akademia Menedżera

Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...

5
GRA SZKOLENIOWA

Przepis na Autorytet

Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...

5
GRA SZKOLENIOWA

Efekt Zmiana

Każdy z graczy stanie się menedżerem zespołu sześciu pracowników, którym właśnie powiedziano, że muszą wdrożyć nowe normy...

5