Jak prowadzić angażujące webinary? Praktyczne wskazówki i narzędzia
💻 Prowadzenie angażujących webinarów to nie lada wyzwanie, zwłaszcza w dzisiejszym świecie, w którym uwaga odbiorców jest rozproszona jak nigdy dotąd. Zastanawiasz się, jak utrzymać zainteresowanie uczestników przez cały czas trwania webinaru? Jak sprawić, by nie tylko słuchali, lecz także aktywnie uczestniczyli, zadawali pytania i zapamiętywali przekazywaną wiedzę? Istnieją sprawdzone metody, które pomogą Ci przekształcić monotonne webinary w interaktywne i angażujące doświadczenia.
👉 Zapraszamy na 1,5-godzinny webinar “Jak prowadzić angażujące webinary? Praktyczne wskazówki i narzędzia”. Sesja została przygotowana dla trenerów i ekspertów, którzy wykorzystują w swojej pracy webinary jako narzędzie dzielenia się wiedzą i rozwoju kompetencji.
❓ Podczas spotkania dzielimy się naszymi najlepszymi praktykami w zakresie interakcji z uczestnikami, budowania ciekawości i zaangażowania w czasie prowadzenia webinarów.
W szczególności:
◾ odkryjesz sekrety angażowania uczestników od pierwszej minuty,
◾ poznasz sprawdzone techniki korzystania z czatu, sond, ankiet, wspólnej tablicy i quizów,
◾ zdobędziesz wiedzę, jak przekształcić biernych słuchaczy w aktywnych uczestników,
◾ dowiesz się, jak budować relacje i tworzyć społeczność wokół swoich webinarów.
👨💻 Spotkanie prowadzi Wojciech Płuciennik – trener biznesu i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze rozwoju i HR. Wspiera organizacje w budowaniu skutecznych programów i projektów rozwijających kompetencje pracowników. Pasjonat gier szkoleniowych i nie tylko. Jako trener specjalizuje się w obszarze kompetencji zarządczych, budowaniu zgranych zespołów, rozwoju kompetencji osobistych i trenerskich.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Menedżera
Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...
GRA SZKOLENIOWA
Przepis na Autorytet
Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...