Jak robić mniej spotkań w pracy?
☝️ Podczas moich szkoleń często spotykam uczestników wyznających, że trapią ich… nieefektywne spotkania. Spotkania, na których bezpowrotnie tracą czas, obniżają efektywność zamiast ją podnosić, zebrania, które powodują wzrost frustracji zamiast wzmacniać zaangażowanie. Przyznają, że praca w ich zespołach czy organizacjach koncentruje się wokół zebrań, zamiast być odwrotnie. Spotkania stają się sprawdzonym sposobem na odwlekanie decyzji i marnowanie czasu własnego i innych. A jak to jest u Ciebie?
📩 Niezależnie od pełnionej roli – czy jesteś właścicielem firmy, menedżerem w organizacji czy samodzielnym ekspertem – spotkania z pewnością są częścią Twojej zawodowej rzeczywistości. Jeśli uważasz, że nie są one dość efektywne i utrudniają właściwą pracę, zamiast jej służyć, to zapraszam na nasze spotkanie online poświęcone temu zagadnieniu.
Dla kogo?
▪️ dla tych, którzy czują, że organizują spotkania przynoszące zbyt mało efektów
▪️ dla tych, którzy czują, że marnują czas własny (lub cudzy) uczestnicząc w spotkaniach
▪️ dla tych, którzy potrzebują, by dzięki spotkaniom ich praca własna i zespołów szła do przodu
Tematyka:
▫️ Spotkania – wyzwania i pułapki
▫️ Kiedy spotkanie staje się efektywnym narzędziem?
▫️ Najlepsze praktyki gotowe do wdrożenia w zespole i firmie
👨💻 Webinar prowadzi Wojciech Płuciennik. Trener biznesu. Konsultant z 15-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju i HR. Wspiera menedżerów w podnoszeniu kompetencji zarządczych i w budowaniu zgranych zespołów. Realizuje projekty rozwoju kompetencji osobistych, projekty TTT oraz szkolenia z zarządzania projektami, negocjacji czy wystąpień publicznych.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Menedżera
Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...
GRA SZKOLENIOWA
Przepis na Autorytet
Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...