Przywództwo sytuacyjne – model zarządzania wg. Kena Blancharda
💡 Z tego webinarium dowiesz się, jak określić poziom rozwoju pracownika w oparciu o jego/jej wiedzę i doświadczenie oraz jak na tej bazie planować jego/jej rozwój w perspektywie nawet kilku lat.
☝️ Zrozumiesz, jakie są kluczowe elementy dobrego zarządzania i jak bardzo pomocna jest w pracy menedżera elastyczność w kontaktach z podwładnymi i determinacja w osiąganiu oczekiwanych rezultatów.
📝 Poruszymy także temat praktycznych narzędzi i strategii, które możesz zastosować, aby stworzyć środowisko, które promuje rozwój i bezpośrednie dobre kontakty pomiędzy przełożonym a podwładnym.
✒️ Spotkanie kierujemy do osób decyzyjnych na każdym szczeblu – od team lidera do wiceprezesa.
👉 Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ocenić poziom rozwoju pracownika, jak zaplanować jego/jej rozwój na swoim stanowisku pracy, to spotkanie jest właśnie dla Ciebie!
👨🏫 Spotkanie poprowadzi dr Jacek Sypniewski, doświadczony trener biznesu. Posiada rozległą wiedzę socjologiczną, psychologiczną i biznesową. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania, komunikacji i współpracy, wywierania wpływu, prezentacji, budowania zespołu, integracji i osobistej efektywności. Studiował w Krakowie, Amsterdamie i Londynie.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Menedżera
Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...
GRA SZKOLENIOWA
Przepis na Autorytet
Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...