Scenki szkoleniowe – zmora uczestników czy klucz do skutecznego warsztatu?
Tomek Tryczyński, sales team lider i trener kompetencji sprzedażowych rozmawia z Błażejem Płaczynta-Brudnik – wieloletnim trenerem i członkiem zarządu MindLab o scenkach szkoleniowych. Wspólnie zastanowią się, czy uczestnicy szkoleń rzeczywiście za nimi nie przepadają, jak sprawić, by scenki były autentyczne i dotykały realnych bolączek uczestników, czy przeanalizują proces ich projektowania. Zapraszamy!
❓ W tym odcinku:
◾ Czy uczestnicy szkoleń nienawidzą scenek?
◾ Autentyczność scenek
◾ Jak ułatwić uczestnikom wzięcie udziału w scence
◾ Scenki a umiejętność komunikacji
◾ Scenki a antyscenki
◾ Struktury scenek
◾ Jak projektuje się scenki?
◾ „BHP” scenek
📚 Polecamy dodatkową lekturę:
Podręcznik trenera. Praktyka prowadzenia szkoleń – Tomasz Witkowski, Sławomir Jarmuż
Metody prowadzenia szkoleń – Agnieszka Kozak, Mariola Łaguna
Rozmawiają:
👨💻 Tomek Tryczyński:
Sales Team Leader w MindLab oraz konsultant w temacie sprzedaży B2B. Tomek na co dzień pracuje z kluczowymi klientami w MindLab, pomaga projektować szyte na miarę rozwiązania oraz projekty szkoleniowe. Od 10 lat związany z branżą szkoleniową, a od 8 lat ze sprzedażą.
👨💻 Błażej Płaczynta-Brudnik:
Członek zarządu MindLab, trener. Specjalizuje się w szkoleniach i wdrożeniach pracowników firm przemysłowych. Tworzy i realizuje programy rozwijające kompetencje menedżerskie i komunikacyjne. Absolwent Psychologii UJ i Geofizyki Środowiskowej AGH. Ukończył kurs trenerski BAZA pod superwizją PTP. Certyfikowany przez APMG International Praktyk Change Management.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Menedżera
Akademia Menedżera to kompleksowy program szkoleniowy, który rozwija umiejętności menedżerskie osób na...
GRA SZKOLENIOWA
Przepis na Autorytet
Jak zbudować autorytet menedżera w swoim zespole? Od czego zacząć? Czy w ogóle warto skupiać się na budowaniu autorytetu, gdy nasz zespół...