Store Manager

Na czym się skupić, zarządzając salonem sprzedaży? Menedżerska gra sprzedażowa Store Manager to dla uczestników świetna okazja, by wypróbować różne sposoby zarządzania sklepem.

Gra szkoleniowa, w której właściwe decyzje menedżerskie stanowią klucz do zwycięstwa. W trakcie rozgrywki uczestnicy zarządzają salonem sprzedaży. Planują grafik, pracują z produktem i ekspozycją , a następnie obserwują, do czego prowadzą podejmowane przez nich decyzje. W ten sposób poznają konsekwencje określonych działań, również te, które na co dzień pozostają ukryte i nieoczywiste. Przekonają się też, jak ważną rolę w procesie sprzedaży pełni analiza danych sprzedażowych i podejmowanie decyzji na ich podstawie. Gra pozwala zwiększyć świadomość biznesową uczestników i skutecznie rozwija u nich postawę właścicielską.

Efekty z gry

  • gra uczy umiejętności podejmowania decyzji menedżerskich w zarządzaniu salonem sprzedażowym, 
  • gra pozwala na doświadczenie różnych problemów menedżerskich, dotyczących m.in. planowania grafiku, zarządzania rozwojem pracowników, pracy z produktem i ekspozycją sklepu, 
  • gra zwiększa świadomość biznesową graczy, 
  • gra rozwija „postawę właścicielską”,
  • gra uzmysławia rolę danych sprzedażowych oraz skuteczność decyzji podejmowanych w oparciu o ich analizę, 
  • gra wskazuje na ukryte konsekwencje błędnych działań, w postaci utraconego zysku.

Tematyka

  • zarządzanie salonem sprzedaży
  • postawa właścicielska
  • zarządzanie zespołem
  • zarządzanie produktem
  • analiza danych sprzedażowych

Jesteś zainteresowany szkoleniem z tą grą?

Zapraszamy do kontaktu

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    6- 7 godzin (bez omówienia)
    Liczba graczy
    4 - 16 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Handlowca

    Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…

    5
    SZKOLENIE

    Analiza potencjału sprzedaży

    Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…

    5
    GRA

    Kontrahenci

    Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą…

    5