Targowisko

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby wszyscy mogli dużo zarobić? Gra sprzedażowa Targowisko odpowiada na wszystkie te pytania i jeszcze więcej.

Gra szkoleniowa pokazuje, jak powinna wyglądać współpraca na linii dystrybutor-sklep. Część uczestników, w roli handlarzy, prowadzi swoje stragany. Pozostali dostarczają handlarzom towar. Gra, choć pozornie polega na negocjacjach, pokazuje, jak wiele jest rzeczy, które działają w interesie obu stron – produkt powinien jak najkrócej leżeć na półce, kapitał handlarza powinien często rotować, a dostawy powinny być dobrze dopasowane do potrzeb klientów. Żeby to osiągnąć, trzeba sprawnie korzystać z danych sprzedażowych i dzielić się tymi informacjami pomiędzy dostawcą i handlarzem.

Efekty z gry

  • gra uczy mechanizmów funkcjonujących w relacji dostawca-sklep ostateczny, zwłaszcza w branżach FMCG,
  • gra promuje sposoby zarządzania relacją dostawca-handlowiec pozwalające na zwiększenie płynności sprzedaży, 
  • gra uczy oceniania popytu na rynku i dostosowania do niego ilości wystawianego towaru oraz proponowania akceptowalnej przez klienta ceny, 
  • gra wskazuje korzyści płynące z trafnej analizy rynku i zaopatrywania go w takie towary, które możliwie szybko zostaną sprzedane. 

Tematyka

  • negocjacje handlowe B2B
  • negocjacje zakupowe
  • myślenie analityczne
  • podejmowanie decyzji
  • płynność sprzedaży

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    4 - 5 godzin (bez omówienia)
    Liczba graczy
    6 - 12 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Handlowca

    Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…

    5
    SZKOLENIE

    Budowanie długotrwałych relacji z klientem

    Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę…

    5
    GRA

    Lejek sprzedaży

    Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie… Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać…

    5