Targowisko

img

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby wszyscy mogli dużo zarobić?

Gra pokazuje, jak powinna wyglądać współpraca na linii dystrybutor-sklep. Część uczestników, w roli handlarzy, prowadzi swoje stragany. Pozostali dostarczają handlarzom towar. Gra, choć pozornie polega na negocjacjach, pokazuje, jak wiele jest rzeczy, które działają w interesie obu stron – produkt powinien jak najkrócej leżeć na półce, kapitał handlarza powinien często rotować, a dostawy powinny być dobrze dopasowane do potrzeb klientów. Żeby to osiągnąć, trzeba sprawnie korzystać z danych sprzedażowych i dzielić się tymi informacjami pomiędzy dostawcą i handlarzem. 



Efekty z gry

  • gra uczy mechanizmów funkcjonujących w relacji dostawca-sklep ostateczny, zwłaszcza w branżach FMCG,
  • gra promuje sposoby zarządzania relacją dostawca-handlowiec pozwalające na zwiększenie płynności sprzedaży, 
  • gra uczy oceniania popytu na rynku i dostosowania do niego ilości wystawianego towaru oraz proponowania akceptowalnej przez klienta ceny, 
  • gra wskazuje korzyści płynące z trafnej analizy rynku i zaopatrywania go w takie towary, które możliwie szybko zostaną sprzedane. 

Tematyka

  • negocjacje handlowe B2B
  • negocjacje zakupowe
  • myślenie analityczne
  • podejmowanie decyzji
  • płynność sprzedaży

Szkolenia z tą grą

Budowanie długotrwałej relacji z klientem (Akademia Handlowca)

 

 

time

Czas rozgrywki

4 - 5 godzin
player

Liczba graczy

6 - 12 osób
more

Gra może być prowadzona
dla kilku grup jednocześnie.

alt
alt
alt
alt
Zobacz także


Cykl szkoleń

Akademia Handlowca

Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B.  Akademia Handlowca to...

Szkolenie

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę...

Gra

Lejek sprzedaży

Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie... Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać...