Telefoniczne pozyskiwanie klientów

Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych.

Poznasz psychologiczne aspekty rozmów telefonicznych, dowiesz się, jakie słowa i stwierdzenia dobrze wpływają na słuchacza, a jakich należy się wystrzegać. Wypracujesz swoje unikalne wartości dodane i nauczysz o nich mówić w ciekawy sposób. Poznasz schemat unikalnej rozmowy handlowej, która przykuwa uwagę i jest wartościowa dla twojego klienta. Na koniec przygotujesz swój plan działań prospectingowych z użyciem telefonu.

Wiedza

  • Psychologia sprzedaży przez telefon
  • Model unikalnej rozmowy telefonicznej
  • Kontraktowanie rezultatu kontaktów telefonicznych
  • Metody pracy z obiekcjami telefonicznymi
  • Planner prospectingowych działań telefonicznych

Rezultaty

  • Uczestnicy znają sposoby i techniki radzenia sobie z oporem przed wykonywaniem zimnych telefonów
  • Uczestnicy potrafią zidentyfikować i nazwać dostarczane wartości dodane
  • Uczestnicy znają i potrafią przygotować własny unikalny schemat rozmowy telefonicznej
  • Uczestnicy potrafią wzbudzić uwagę i zainteresowanie podczas rozmowy telefonicznej z klientem
  • Uczestnicy potrafią poradzić sobie z obiekcjami telefonicznymi
  • Uczestnicy potrafią zaplanować powtarzalne działania prospectingowe z użyciem telefonu

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godz. lub 2x 4 godz.)

Przykładowe zadanie: Opracuj unikalne wartości dodane oferowane przez Ciebie i na ich podstawie stwórz spersonalizowany komunikat telefoniczny na bazie modelu unikalnej rozmowy telefonicznej.

INNE SZKOLENIA ONLINE
SZKOLENIE

Prospecting

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak prowadzić skuteczne działania prospectingowe. Szkolenie rozpocznie się od przeglądu dostępnych…

5
SZKOLENIE

Storytelling w biznesie

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak i dlaczego storytelling działa i jak mają się do tego badania ludzkiego mózgu. Następnie…

5
SZKOLENIE

Handlowiec online

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, co wpływa na jakość i skuteczność spotkań handlowych online. Poznają najlepsze praktyki przygotowania…

5