Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry szkoleniowej Kontrahenci.

Jej celem – podobnie jak celem pracy każdego handlowca – będzie uzyskanie jak najwyższego wolumenu sprzedaży i realizacja targetów. Ten, kto uzyska najlepszy wynik, wygra. Droga do zwycięstwa nie będzie jednak łatwa. Uczestnicy staną bowiem przed koniecznością podejmowania różnych decyzji (wybór klientów, dobór produktu do klienta, metoda kontaktu itd.), z których każda wpłynie na ich pozycję w grze. Co więcej – zadziała tu presja czasu, która prędzej czy później zmusi ich do ustalenia priorytetów sprzedażowych. Po zakończeniu rozgrywki uczestnicy przeniosą wnioski z gry na swoją sprzedażową rzeczywistość. Gra pozwoli też spojrzeć na proces sprzedaży z perspektywy lotu ptaka, co będzie punktem wyjścia do dalszej pracy.

Wiedza

  • proces sprzedaży w obszarze B2B
  • najważniejsze obszary sprzedaży B2B
  • wpływ relacji na sprzedaż
  • zarządzanie portfelem klientów
  • badanie potrzeb
  • zarządzanie okazjami sprzedażowymi
  • formy kontaktu z klientem

Rezultaty

  • uczestnicy myślą o sprzedaży B2B w kategoriach długofalowego procesu,
  • uczestnicy są świadomi złożoności procesów w obszarze sprzedaży B2B,
  • uczestnicy doświadczają wpływu jakości podejmowanych z klientem działań na wyniki sprzedażowe,
  • uczestnicy znają charakterystykę sprzedaży w obszarze B2B.

GRA: Kontrahenci

Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą najwięcej korzyści. Gra skierowana do…

INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE

Analiza potencjału sprzedaży

Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…

5
SZKOLENIE

Zarządzanie portfelem klientów

Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…

5
SZKOLENIE

Cykl życia klienta a relacje

Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki…

5