Sales Academy

We created the Sales Academy for people who are professionally involved in B2B sales on a daily basis.

The Sales Academy is an extensive development programme that consists of a series of training courses, each of which develops different competencies necessary in the work of a salesman, such as working on the sales funnel, building relationships with customers or introducing models of effective contact with customers.

One of our main objectives for this training project is to place emphasis on the practical application of the knowledge gained. We want to achieve this through implementation tasks, the involvement of additional trainer time in their verification and individual discussion. This distribution of the project allows not only to monitor the effectiveness of the implementation of the acquired knowledge, but also its consolidation through repetition.

Below are sample training topics that may appear during the Academy. Training blocks are each time designed individually for each organisation. It is also possible to purchase individual training courses.

During the training, DPD employees also had the opportunity to play the training game Targowisko, which shows how the sales process works, supports analytical thinking and decision-making.

FIND THE RIGHT PRODUCT FOR YOU
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
Analiza potencjału sprzedaży
Analiza potencjału sprzedaży
Zarządzanie portfelem klientów
Zarządzanie portfelem klientów
Cykl życia klienta a relacje
Cykl życia klienta a relacje
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem
Badanie potrzeb
Badanie potrzeb
Prezentacja oferty
Prezentacja oferty
Moja rola i kompetencje
Moja rola i kompetencje
Akademia social selling B2B na Linkedin
Akademia social selling B2B na Linkedin
previous arrow
next arrow
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry szkoleniowej Kontrahenci.

Analiza potencjału sprzedaży

Analiza potencjału sprzedaży

Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji.

Zarządzanie portfelem klientów

Zarządzanie portfelem klientów

Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra szkoleniowa Lejek Sprzedaży.

Cykl życia klienta a relacje

Cykl życia klienta a relacje

Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki posprzedażowej.

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem.

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Uczestnicy dowiedzą się, po co w ogóle kontaktują się z klientem i przeanalizują konkretne sytuacje sprzedażowe oraz ich cele.

Badanie potrzeb

Badanie potrzeb

Uczestnicy dowiedzą się więcej o jednej z najbardziej pożądanych umiejętności w pracy handlowca – zdolności do poznania realnych potrzeb i oczekiwań klienta.

Prezentacja oferty

Prezentacja oferty

Uczestnicy nauczą się przedstawiania oferty za pomocą modelu Cecha-Zaleta-Korzyść. Podczas ćwiczeń przekonają się, że odpowiednie argumenty i zastosowanie języka korzyści pozytywnie wpływają na klienta.

Moja rola i kompetencje

Moja rola i kompetencje

Szkolenie pozwoli uczestnikom dokonać autoanalizy własnej motywacji do bycia handlowcem.

Akademia social selling B2B na Linkedin

Akademia social selling B2B na Linkedin

Dowiedz się jak wykorzystać LinkedIn, aby budować pozycję eksperta w swojej niszy oraz pozyskiwać wartościowe leady.

previous arrow
next arrow
FIND THE RIGHT PRODUCT FOR YOU
Kontrahenci

Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą...

Lejek Sprzedaży

Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie... Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać...

Efekt: Zmiana

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby...

previous arrow
next arrow
SEE ALSO
Training cycle

Manager’s Academy

Manager’s Academy is a comprehensive training program that develops managerial skills of people in leadership and…

5
Training cycle

Team Academy

The Team Academy has been created especially for people who work in teams and have to deal with the challenges…

5
INTEGRATION TRAINING

Events

We have a range of event services for clients who prioritise smart fun. We organise events for groups…

5