Team Academy

The Team Academy has been created especially for people who work in teams and have to deal with the challenges of teamwork on a daily basis.

Our trainings are a response to the search for a new quality of teamwork, e.g. by changing the way team members communicate, defining a common goal and concentrating on it instead of individual goals. All this will allow you to develop new ways of effective cooperation.

Our primary focus is to create an experience where participants have the opportunity to see how their individual actions and how they shape their relationships with each other affect their performance as a team.

Participation in the Team Academy significantly contributes to the development of participants’ cooperation skills, as well as to the formation of good communication habits. It also has an impact on improving the atmosphere in the group and team integration.

Below are sample training topics that may appear during the Academy. Training blocks are each time designed individually for each organisation. It is also possible to purchase individual training courses.

The trainings were very well evaluated by the participants and the project team, being part of the Orange cultural change process. Our experience allows us to recommend MindLab as a creative and reliable partner.

FIND THE RIGHT PRODUCT FOR YOU
Obsługa klienta wewnętrznego
Obsługa klienta wewnętrznego
Komunikacja na rzecz wyników i współpracy
Komunikacja na rzecz wyników i współpracy
Zwinne zarządzanie
Zwinne zarządzanie
Współpraca w zespole
Współpraca w zespole
Efektywny zespół
Efektywny zespół
Budowanie zaufania
Budowanie zaufania
Priorytetyzacja i współpraca
Priorytetyzacja i współpraca
Skuteczna komunikacja w biznesie
Skuteczna komunikacja w biznesie
Zaangażowanie
Zaangażowanie
Odpowiedzialność
Odpowiedzialność
Orientacja na wyniki
Orientacja na wyniki
Zarządzanie interesariuszami
Zarządzanie interesariuszami
Zarządzanie priorytetami interesariuszy
Zarządzanie priorytetami interesariuszy
previous arrow
next arrow
Obsługa klienta wewnętrznego

Obsługa klienta wewnętrznego

W sytuacji współpracy poszczególnych działów wewnątrz jednej organizacji kluczowym wyzwaniem staje się skuteczna obsługa...

Komunikacja na rzecz wyników i współpracy

Komunikacja na rzecz wyników i współpracy

Krótki, intensywny webinar online, który dostarczy solidną porcję inspiracji oraz...

Zwinne zarządzanie

Zwinne zarządzanie

Warsztat wykorzystuje różnorodne formy i narzędzia rozwojowe: od gier szkoleniowych, takich jak Gorączka Złota czy Featureban...

Współpraca w zespole

Współpraca w zespole

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą tego, jak wysokiej jakości współpraca i komunikacja wpływają na...

Efektywny zespół

Efektywny zespół

To szkolenie będzie pogłębioną kontynuacją analizy gry. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób jako...

Budowanie zaufania

Budowanie zaufania

W trakcie tego szkolenia uczestnicy będą pracować nad rozwojem wzajemnego zaufania, zarówno na płaszczyźnie...

Priorytetyzacja i współpraca

Priorytetyzacja i współpraca

Celem warsztatu jest wypracowanie w zespole praktyk, które z jednej strony pozwolą na radzenie sobie z natłokiem...

Skuteczna komunikacja w biznesie

Skuteczna komunikacja w biznesie

`Dzięki grze szkoleniowej Masz Wiadomość uczestnicy doświadczą skuteczności dostępnych w biznesie form...

Zaangażowanie

Zaangażowanie

To szkolenie jest ukierunkowane na budowanie zaangażowania w pracę zespołu. W tym celu uczestnicy wezmą udział w...

Odpowiedzialność

Odpowiedzialność

Podczas szkolenia uczestnicy zajmą się tematem własnej odpowiedzialności i współodpowiedzialności w zespole....

Orientacja na wyniki

Orientacja na wyniki

W trakcie tego szkolenia uczestnicy będa pracować nad komunikacją na rzecz ostatecznego wyniku we współpracy....

Zarządzanie interesariuszami

Zarządzanie interesariuszami

W ramach transferu na kontekst biznesowy omówimy typowe zachowania interesariuszy projektu i określimy czynniki, które...

Zarządzanie priorytetami interesariuszy

Zarządzanie priorytetami interesariuszy

Uczestnicy doświadczą różnych aspektów zarządzania oczekiwaniami interesariuszy. W dalszej części przeprowadzą...

previous arrow
next arrow
FIND THE RIGHT PRODUCT FOR YOU
Kooperacja

Współpracować? Może lepiej działać na własną rękę? Co i w jakich sytuacjach leży w naszym interesie? Rozgrywka Kooperacji to interesująca...

Czarna Inez

Gdy nieufność paraliżuje pracę.... zaproś uczestników szkolenia do gry w Czarną Inez. Gra uświadomi im, jak korzystny wpływ ma zaufanie na...

Masz Wiadomość

By codzienna komunikacja nie była udręką, lecz pomagała w pracy... Grając w Masz Wiadomość, uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak usprawnić...

Gorączka Złota

Jak skutecznie wydawać polecenia? Zaproś uczestników szkolenia do gry Gorączka Złota, która pozwoli im rozwinąć tę kluczową dla każdego...

Informator

Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak przekazywać innym informacje zwrotne, aby zwiększyć swoją efektywność? Jeśli nie - dowiedzą się tego w grze Informator,...

Sojusznicy

Wieloosobowe spotkanie z grą szkoleniową? Integracja inna niż dotąd? Sojusznicy powstali z myślą o tym, by warsztaty dla pracowników były jeszcze...

previous arrow
next arrow
SEE ALSO
Training cycle

Sales Academy

We created the Sales Academy for people who are professionally involved in B2B sales on a daily basis. The Sales Academy is…

5
TRAINING CYCLE

Academy of Personal Effectiveness

The Personal Effectiveness Academy is a broad set of training courses that develops the soft skills of employees. Soft skills…

5
TRAINING CYCLE

Trainings for Industry

We train comprehensively and at various levels of management. We share the experience we have gained over the years by researching…

5