Store Manager
Na czym się skupić, zarządzając salonem sprzedaży? Menedżerska gra sprzedażowa Store Manager to dla uczestników świetna okazja, by wypróbować różne sposoby zarządzania sklepem.
Gra szkoleniowa, w której właściwe decyzje menedżerskie stanowią klucz do zwycięstwa. W trakcie rozgrywki uczestnicy zarządzają salonem sprzedaży. Planują grafik, pracują z produktem i ekspozycją , a następnie obserwują, do czego prowadzą podejmowane przez nich decyzje. W ten sposób poznają konsekwencje określonych działań, również te, które na co dzień pozostają ukryte i nieoczywiste. Przekonają się też, jak ważną rolę w procesie sprzedaży pełni analiza danych sprzedażowych i podejmowanie decyzji na ich podstawie. Gra pozwala zwiększyć świadomość biznesową uczestników i skutecznie rozwija u nich postawę właścicielską.
Efekty z gry
- gra uczy umiejętności podejmowania decyzji menedżerskich w zarządzaniu salonem sprzedażowym,
- gra pozwala na doświadczenie różnych problemów menedżerskich, dotyczących m.in. planowania grafiku, zarządzania rozwojem pracowników, pracy z produktem i ekspozycją sklepu,
- gra zwiększa świadomość biznesową graczy,
- gra rozwija „postawę właścicielską”,
- gra uzmysławia rolę danych sprzedażowych oraz skuteczność decyzji podejmowanych w oparciu o ich analizę,
- gra wskazuje na ukryte konsekwencje błędnych działań, w postaci utraconego zysku.
Tematyka
- zarządzanie salonem sprzedaży
- postawa właścicielska
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie produktem
- analiza danych sprzedażowych
Jesteś zainteresowany szkoleniem z tą grą?
Zapraszamy do kontaktu
Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Handlowca
Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…
SZKOLENIE
Analiza potencjału sprzedaży
Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…