Kontrahenci
Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Podczas gry sprzedażowej Kontrahenci, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą najwięcej korzyści.
Gra szkoleniowa skierowana do osób pracujących z klientem w sektorze business-to-business. Zachęca do myślenia o sprzedaży B2B w kategoriach długofalowego procesu. Rozgrywka obejmuje cztery kolejne kwartały – w tym czasie uczestnicy pracują z klientami i muszą zarobić możliwie dużo pieniędzy. W trakcie rozgrywki uczestnicy uświadomią sobie, że sukces w sprzedaży B2B jest możliwy dzięki takim czynnikom jak: myślenie perspektywiczne, budowanie dobrych relacji, świadome wykorzystywanie różnych form kontaktu z kontrahentami, stałe i rozważne uzupełnianie portfela klientów i wreszcie… samorozwój – w zakresie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych.
Efekty z gry
- gra promuje postrzeganie sprzedaży B2B jako długofalowego, zaplanowanego procesu,
- gra uświadamia korzyści płynące z utrzymywania dobrych, trwałych relacji z klientami,
- gra przedstawia plusy i minusy różnych form kontaktu z kontrahentami,
- gra uczy dobrych praktyk dbania o uzupełnianie portfela klientów,
- gra wskazuje korzyści płynące z zadbania o badanie potrzeb oraz pracy z kontrahentami o odpowiednim potencjale,
- gra podkreśla wartość rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy produktowej.
Tematyka
- sprzedaż B2B
- budowanie relacji z klientem
- key account management
Szkolenia z tą grą
Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.
ZOBACZ TAKŻE
CYKL SZKOLEŃ
Akademia Handlowca
Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…
SZKOLENIE
Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry…