Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej
To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry szkoleniowej Kontrahenci.
Jej celem – podobnie jak celem pracy każdego handlowca – będzie uzyskanie jak najwyższego wolumenu sprzedaży i realizacja targetów. Ten, kto uzyska najlepszy wynik, wygra. Droga do zwycięstwa nie będzie jednak łatwa. Uczestnicy staną bowiem przed koniecznością podejmowania różnych decyzji (wybór klientów, dobór produktu do klienta, metoda kontaktu itd.), z których każda wpłynie na ich pozycję w grze. Co więcej – zadziała tu presja czasu, która prędzej czy później zmusi ich do ustalenia priorytetów sprzedażowych. Po zakończeniu rozgrywki uczestnicy przeniosą wnioski z gry na swoją sprzedażową rzeczywistość. Gra pozwoli też spojrzeć na proces sprzedaży z perspektywy lotu ptaka, co będzie punktem wyjścia do dalszej pracy.
Wiedza
- proces sprzedaży w obszarze B2B
- najważniejsze obszary sprzedaży B2B
- wpływ relacji na sprzedaż
- zarządzanie portfelem klientów
- badanie potrzeb
- zarządzanie okazjami sprzedażowymi
- formy kontaktu z klientem
Rezultaty
- uczestnicy myślą o sprzedaży B2B w kategoriach długofalowego procesu,
- uczestnicy są świadomi złożoności procesów w obszarze sprzedaży B2B,
- uczestnicy doświadczają wpływu jakości podejmowanych z klientem działań na wyniki sprzedażowe,
- uczestnicy znają charakterystykę sprzedaży w obszarze B2B.
INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE
Analiza potencjału sprzedaży
Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…
SZKOLENIE
Zarządzanie portfelem klientów
Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…