Cykl życia klienta a relacje
Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki posprzedażowej.
Uświadomią sobie także ogrom podejmowanych z klientem działań oraz ich celowość i efektywność. Następnie stworzą linię życia klienta i na podstawie własnych przykładów nauczą się, jak z nim współpracować na danym etapie jego „życia”. Poznają metody budowania relacji i narzędzia pozwalające na trwałą i owocną współpracę z kontrahentem. Poznają bariery w świadomości klienta oraz dowiedzą się, jakie błędy można popełnić podczas tworzenia relacji, i jak ich unikać. Na koniec stworzą indywidualny plan zwiększania efektywności na kolejnych etapach pracy z klientem.
Wiedza
- cykl życia klienta
- etapy procesu sprzedaży
- relacje, a etap sprzedaży
Rezultaty
- uczestnicy znają etapy pracy z klientem w ich biznesie (globalnie i na konkretnym kliencie),
- uczestnicy potrafią przeanalizować efektywność własnego procesu sprzedaży,
- uczestnicy umieją dokonać pogłębionej analizy celów i oczekiwań klienta oraz podejmować adekwatne działania do potrzeb klienta.
Metody szkoleniowe
W tym module uczestnicy doświadczą głównie pracy zespołowej, podczas której w podgrupach będą dokonywać analiz oraz wypracowywać rozwiązania.
INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE
Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę…
SZKOLENIE
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem
Uczestnicy dowiedzą się, po co w ogóle kontaktują się z klientem i przeanalizują konkretne sytuacje sprzedażowe oraz ich cele. Sprawdzą…