Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem.
Całodzienne szkolenie jest oparte o grę szkoleniową Targowisko. Symulacja biznesowa będzie okazją do prześledzenia czynników wzmacniających i osłabiających relacje pomiędzy klientem a dostawcą, w których wcielą się uczestnicy. Tak jak na prawdziwym rynku klienci będą mieli dowolność w decydowaniu, z którymi dostawcami chcą pracować. Aby osiągnąć sukces handlowcy będą musieli badać potrzeby swoich klientów, szybko reagować na zmiany w tym obszarze oraz pomagać klientom w podejmowaniu decyzji. Po zakończeniu gry trener szczegółowo ją omówi. Następnie wraz z uczestnikami przeprowadzi transfer wniosków płynących z gry na ich rzeczywistość zawodową. Uczestnicy przeanalizują swój poziom relacji z wybranymi klientami. Na koniec, stosując wnioski z całego dnia szkolenia, wypracują konkretne działania, jakie mogą podjąć, aby wzmocnić relacje z poszczególnymi klientami.
Wiedza
- trzyetapowy schemat budowania relacji z klientem (reakcja, wsparcie, kreacja)
- czynniki budowania zaufania w biznesie
- główne blokery relacji
Rezultaty
- uczestnicy znają trójetapowy model budowania relacji biznesowych,
- uczestnicy potrafią dostosować swoje działania na każdym z trzech etapów budowania relacji z klientem,
- uczestnicy znają czynniki wzmacniające i osłabiające długotrwałe relacje z klientem.
INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE
Analiza potencjału sprzedaży
Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…
SZKOLENIE
Zarządzanie portfelem klientów
Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…