Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem.

Całodzienne szkolenie jest oparte o grę szkoleniową Targowisko. Symulacja biznesowa będzie okazją do prześledzenia czynników wzmacniających i osłabiających relacje pomiędzy klientem a dostawcą, w których wcielą się uczestnicy. Tak jak na prawdziwym rynku klienci będą mieli dowolność w decydowaniu, z którymi dostawcami chcą pracować. Aby osiągnąć sukces handlowcy będą musieli badać potrzeby swoich klientów, szybko reagować na zmiany w tym obszarze oraz pomagać klientom w podejmowaniu decyzji. Po zakończeniu gry trener szczegółowo ją omówi. Następnie wraz z uczestnikami przeprowadzi transfer wniosków płynących z gry na ich rzeczywistość zawodową. Uczestnicy przeanalizują swój poziom relacji z wybranymi klientami. Na koniec, stosując wnioski z całego dnia szkolenia, wypracują konkretne działania, jakie mogą podjąć, aby wzmocnić relacje z poszczególnymi klientami.

Wiedza

  • trzyetapowy schemat budowania relacji z klientem (reakcja, wsparcie, kreacja)
  • czynniki budowania zaufania w biznesie
  • główne blokery relacji

Rezultaty

  • uczestnicy znają trójetapowy model budowania relacji biznesowych,
  • uczestnicy potrafią dostosować swoje działania na każdym z trzech etapów budowania relacji z klientem,
  • uczestnicy znają czynniki wzmacniające i osłabiające długotrwałe relacje z klientem.

GRA: Targowisko

Czy tani towar leżący na półce to dobry pomysł? Czy interesy sklepu i dystrybutora są sprzeczne? Jak powinna wyglądać współpraca, żeby wszyscy mogli dużo zarobić? Gra pokazuje,…

INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE

Analiza potencjału sprzedaży

Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…

5
SZKOLENIE

Zarządzanie portfelem klientów

Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…

5
SZKOLENIE

Cykl życia klienta a relacje

Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki…

5