Analiza potencjału sprzedaży

img

Metody szkoleniowe

W tym szkoleniu uczestnicy doświadczą głównie pracy zespołowej, podczas której wspólnie wypracują odpowiedzi i rozwiązania studiów przypadków.

Rezultaty

 

  • uczestnicy potrafią zidentyfikować idealnego klienta,
  • uczestnicy umieją określić kryteria wyboru klientów,
  • uczestnicy mają ujednoliconą wiedzę na temat portfela produktów,
  • uczestnicy znają własne przewagi konkurencyjne.
Inne szkolenia w Akademii Handlowca


Szkolenie

Zarządzanie portfelem klientów

Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra...

Szkolenie

Cykl życia klienta a relacje

Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki...

Szkolenie

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę...