Prospecting

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak prowadzić skuteczne działania prospectingowe.

Szkolenie rozpocznie się od przeglądu dostępnych kanałów prospectingu i omówieniu skuteczności każdego z nich w zależności od branży i grupy docelowej. Uczestnicy poznają nawyki zakupowe i ścieżkę podejmowania decyzji przez klientów. Wypracują działania sprzedażowe ułatwiające klientowi dokonanie zakupu oraz dostarczane wartości dodane i sposób ich prezentowania. Następnie w sposób narzędziowy przećwiczą działanie w głównych kanałach prospectingu takich jak telefon, mail, polecenia i media społecznościowe. Uczestnicy zapoznają się również z działaniem aplikacji ułatwiających znajdowanie osób decyzyjnych, a na koniec na przygotowanym arkuszu obliczą i przygotują plan indywidualnych działań prospectingowych.

Rezultaty

  • Uczestnicy znają aktualne nawyki i ścieżkę zakupową klientów
  • Uczestnicy znają oferowane wartości dodane i potrafią je prezentować w sposób dający wartość klientowi
  • Uczestnicy potrafią zidentyfikować swoją grupę docelową i dostosować do niej komunikację
  • Uczestnicy potrafią wykorzystywać główne kanały prospectingu (telefon, email, Linkedin, polecenia)
  • Uczestnicy potrafią wykorzystać poznane narzędzi IT do  pozyskiwania leadów
  • Uczestnicy potrafią wyliczyć liczbę koniecznych działań prospectingowych i zaplanować je w czasie

Czas trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe (2x 8 godz. lub 4x 4 godz.)

INNE SZKOLENIA ONLINE
SZKOLENIE

Telefoniczne pozyskiwanie klientów

Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. Poznasz psychologiczne aspekty…

5
SZKOLENIE

Storytelling w biznesie

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak i dlaczego storytelling działa i jak mają się do tego badania ludzkiego mózgu. Następnie…

5
SZKOLENIE

Handlowiec online

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, co wpływa na jakość i skuteczność spotkań handlowych online. Poznają najlepsze praktyki przygotowania…

5