Prospecting
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak prowadzić skuteczne działania prospectingowe.
Szkolenie rozpocznie się od przeglądu dostępnych kanałów prospectingu i omówieniu skuteczności każdego z nich w zależności od branży i grupy docelowej. Uczestnicy poznają nawyki zakupowe i ścieżkę podejmowania decyzji przez klientów. Wypracują działania sprzedażowe ułatwiające klientowi dokonanie zakupu oraz dostarczane wartości dodane i sposób ich prezentowania. Następnie w sposób narzędziowy przećwiczą działanie w głównych kanałach prospectingu takich jak telefon, mail, polecenia i media społecznościowe. Uczestnicy zapoznają się również z działaniem aplikacji ułatwiających znajdowanie osób decyzyjnych, a na koniec na przygotowanym arkuszu obliczą i przygotują plan indywidualnych działań prospectingowych.
Rezultaty
- Uczestnicy znają aktualne nawyki i ścieżkę zakupową klientów
- Uczestnicy znają oferowane wartości dodane i potrafią je prezentować w sposób dający wartość klientowi
- Uczestnicy potrafią zidentyfikować swoją grupę docelową i dostosować do niej komunikację
- Uczestnicy potrafią wykorzystywać główne kanały prospectingu (telefon, email, Linkedin, polecenia)
- Uczestnicy potrafią wykorzystać poznane narzędzi IT do pozyskiwania leadów
- Uczestnicy potrafią wyliczyć liczbę koniecznych działań prospectingowych i zaplanować je w czasie
Czas trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe (2x 8 godz. lub 4x 4 godz.)
INNE SZKOLENIA ONLINE
SZKOLENIE
Telefoniczne pozyskiwanie klientów
Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. Poznasz psychologiczne aspekty…
SZKOLENIE
Storytelling w biznesie
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak i dlaczego storytelling działa i jak mają się do tego badania ludzkiego mózgu. Następnie…