Storytelling w biznesie
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak i dlaczego storytelling działa i jak mają się do tego badania ludzkiego mózgu.
Następnie doświadczają na sobie, jakie emocje wywołują dobre historie i poznają podstawowe struktury budowania historii biznesowych. Podczas pracy warsztatowej każdy uczestnik pozna sposoby wywierania wpływu i wzbudzania emocji dzięki historiom – na tej bazie buduje przynajmniej 3 indywidualne historie. Przed prezentacją swoich historii uczestnicy poznają podstawy retoryki i najlepsze praktyki opowiadania historii. Następnie każdy uczestnik zaprezentuje swoją pracę i otrzyma informację zwrotną ze strony grupy oraz trenera. Na koniec wszyscy uczestnicy przygotowują indywidualny plan dalszego rozwoju w roli storytellerów.
Wiedza
- Opowiadanie historii, a nauka o mózgu
- Model storytellingowy PIXARA
- Uniwersalny model tworzenia historii biznesowych
- 7 rodzajów opowieści
- Zasady budowania postaci w historiach biznesowych
- Techniki wzbudzania emocji w historiach biznesowych
- Wykorzystanie historii w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu
- Najlepsze praktyki opowiadania historii
Rezultaty
- Uczestnicy znają zasady działania historii na słuchacza
- Uczestnicy znają uniwersalne struktury historii biznesowych
- Uczestnicy potrafią zbudować historię wg. modelu
- Uczestnicy znają i potrafią zastosować narzędzia retoryczne podczas opowiadania historii
- Uczestnicy znają zasady wzbudzania emocji w słuchaczach
- Uczestnicy wiedzą, w jaki sposób i w jakich sytuacjach wykorzystać opowieści biznesowe
Przykładowe zadanie: Przygotuj według schematu historię typu “Happy Client Story” i historię “Kim jestem?”.
Czas trwania: 16 godz. (możliwość swobodnego układania poszczególnych modułów).
INNE SZKOLENIA ONLINE
SZKOLENIE
Prospecting
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak prowadzić skuteczne działania prospectingowe. Szkolenie rozpocznie się od przeglądu dostępnych…
SZKOLENIE
Telefoniczne pozyskiwanie klientów
Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. Poznasz psychologiczne aspekty…