Sprzedaż B2C

Co zrobić, by proces sprzedaży zakończył się powodzeniem? Gra szkoleniowa Sprzedaż B2C to dobra okazja, by przekonać się, jakie praktyki sprzedażowe przynoszą najlepsze efekty.

Gra sprzedażowa wiernie obrazuje proces sprzedaży detalicznej. Uświadamia, jak ważne dla powodzenia sprzedaży są poszczególne etapy tego procesu. Zadaniem, przed którym staną uczestnicy, będzie obsługiwanie klientów o różnych preferencjach i potrzebach zakupowych. W ten sposób przekonają się, że sukces sprzedażowy może zależeć od dopasowania produktu do potrzeb klienta, jak również od zaufania, które uda się wzbudzić. Poznają też korzyści wynikające z właściwej diagnozy potrzeb i prezentacji produktu, i zagrożenia, jakie niesie za sobą ignorowanie pojawiających się obiekcji.

Tematyka

  • profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
  • standardy obsługi klienta
  • sprzedaż B2C
  • techniki sprzedażowe
  • diagnoza potrzeb klienta

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    3 godziny (bez omówienia)
    Liczba graczy
    3 - 8 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Handlowca

    Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B. Akademia Handlowca to…

    5
    SZKOLENIE

    Zarządzanie portfelem klientów

    Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…

    5
    GRA

    Kontrahenci

    Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą…

    5