Kontrahenci

img

Jak prowadzić sprzedaż do klienta biznesowego? Grając w Kontrahentów, uczestnicy przekonają się, które praktyki w sprzedaży B2B przynoszą najwięcej korzyści.

Gra skierowana do osób pracujących z klientem w sektorze business-to-business. Zachęca do myślenia o sprzedaży B2B w kategoriach długofalowego procesu. Rozgrywka obejmuje cztery kolejne kwartały – w tym czasie uczestnicy pracują z klientami i muszą zarobić możliwie dużo pieniędzy. W trakcie rozgrywki uczestnicy uświadomią sobie, że sukces w sprzedaży B2B jest możliwy dzięki takim czynnikom jak: myślenie perspektywiczne, budowanie dobrych relacji, świadome wykorzystywanie różnych form kontaktu z kontrahentami, stałe i rozważne uzupełnianie portfela klientów i wreszcie… samorozwój – w zakresie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych.



Efekty z gry

  • gra promuje postrzeganie sprzedaży B2B jako długofalowego, zaplanowanego procesu, 
  • gra uświadamia korzyści płynące z utrzymywania dobrych, trwałych relacji z klientami, 
  • gra przedstawia plusy i minusy różnych form kontaktu z kontrahentami,
  • gra uczy dobrych praktyk dbania o uzupełnianie portfela klientów, 
  • gra wskazuje korzyści płynące z zadbania o badanie potrzeb oraz pracy z kontrahentami o odpowiednim potencjale, 
  • gra podkreśla wartość rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy produktowej. 

Tematyka

  • sprzedaż B2B
  • budowanie relacji z klientem
  • key account management
time

Czas rozgrywki

5 - 6 godzin
player

Liczba graczy

1 - 12 osób
more

Gra może być prowadzona
dla kilku grup jednocześnie.

alt
alt
alt
alt
Zobacz także


Cykl szkoleń

Akademia Handlowca

Akademię Handlowca stworzyliśmy z myślą o osobach, które na co dzień profesjonalnie zajmują się sprzedażą B2B.  Akademia Handlowca to...

Szkolenie

Wstęp do sprzedaży konsultacyjnej

To szkolenie pozwoli uczestnikom doświadczyć złożoności procesów sprzedaży B2B. W zrozumieniu tego zagadnienia pomoże im również rozgrywka gry...