Moja rola i kompetencje
Szkolenie pozwoli uczestnikom dokonać autoanalizy własnej motywacji do bycia handlowcem.
Na wstępie uczestnicy dowiedzą się, jaka jest rola handlowca w organizacji, jej znaczenie i wartość dla firmy – będzie to kluczowym elementem ich pracy nad wewnętrzną postawą i motywacją. Następnie zrozumieją swoją rolę jako handlowca i istotę swoich zadań – to z kolei umożliwi im zbudowanie głębokiego zaangażowania i osobistej „siły handlowca”. W dalszej części szkolenia uczestnicy przeanalizują swoje mocne i słabe strony oraz określą swoje kluczowe obszary do rozwoju. Na koniec natomiast stworzą indywidualny action plan rozwoju swoich kompetencji sprzedażowych.
Wiedza
- czynniki motywacji handlowca
- koło pracy handlowca
- kluczowe kompetencje
- czynniki sukcesu – wiedza, umiejętności, postawa
- wykorzystanie swoich mocnych stron w sprzedaży
Rezultaty
- uczestnicy są świadomi własnej roli jako handlowca,
- uczestnicy wiedzą, co ich motywuje, i potrafią zarządzić własną motywacją do pracy,
- uczestnicy potrafią dokonać autodiagnozy poziomu kompetencji w roli handlowca,
- uczestnicy uzyskują synergię w obszarze wiedzy i umiejętności potrzebnych w pracy handlowca.
Metody szkoleniowe
Uczestnicy będą pracować indywidualnie, wykorzystując specjalnie przygotowane arkusze, oraz w zmieniających się podgrupach w celu zapewnienia różnorodności.
INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE
Analiza potencjału sprzedaży
Uczestnicy uświadomią sobie, jaką realną wartość dają swoim klientom jako handlowcy, oraz jak ich produkty wypadają na tle konkurencji. Istotnym…
SZKOLENIE
Zarządzanie portfelem klientów
Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra…