Skuteczna informacja zwrotna
Podczas tego szkolenia uczestnicy zadadzą sobie pytanie, co muszą zrobić, żeby feedback był prostszy i nieobciążający emocjonalnie. Odpowiedź na to pytanie ułatwi im udział w grze szkoleniowej Informator.
Udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najbardziej istotnych i uniwersalnych kompetencji społecznych. Ewentualne deficyty w tym obszarze potrafią pogrzebać szanse na sukces wszędzie tam, gdzie trzeba współpracować z innymi. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy przekonają się, że dbając o dobrą jakość feedbacku, znacznie ułatwiają sobie pracę. Podczas omawiania wniosków z gry, uświadomią sobie, jak powinni się zachowywać, by informacja zwrotna była skuteczna. Na koniec poznają przydatne modele komunikacyjne i dobre praktyki, które przygotują ich do udzielania konstruktywnego feedbacku.
Wiedza
- czym jest informacja zwrotna
- rodzaje informacji zwrotnej
- model udzielania feedbacku 3K
- model FUKO
Rezultaty
- uczestnicy wiedzą, jak poprawnie udzielać feedbacku oraz jak go otrzymywać,
- uczestnicy rozróżniają feedback od krytyki,
- uczestnicy znają różne rodzaje informacji zwrotnej,
- uczestnicy wypracują listę potencjalnych wyzwań przy udzielaniu informacji zwrotnych,
- uczestnicy wypracują listę potencjalnych wyzwań przy przyjmowaniu informacji zwrotnej.
INNE SZKOLENIA W AKADEMII EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
SZKOLENIE
Radzenie sobie ze stresem
Uczestnicy poznają metodę racjonalnej terapii zachowań. Zajmą się m.in. takimi zagadnieniami jak biologiczne i psychologiczne mechanizmy powstawania stresu…
SZKOLENIE
Wywieranie wpływu
Dzięki temu szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność wywierania wpływu na innych. Poznają szereg technik komunikacyjnych, pozwalających im na przekonywanie…