Zarządzanie portfelem klientów

Uczestnicy rozpoczną szkolenie od konfrontacji i ujednolicenia ich celów jako handlowców z celami ich organizacji. Pomoże im w tym gra szkoleniowa Lejek Sprzedaży.

Dzięki grze uświadomią sobie, jak ważne są odpowiednie działania na portfelu klientów i monitorowanie swojego lejka. Dowiedzą się, jak mieć stały dopływ okazji sprzedażowych, które zapewnią realizację okresowych celów. Każdy uczestnik stworzy swój lejek sprzedaży i wypracuje indywidualny plan działań dostosowanych do poszczególnych etapów procesu sprzedaży w jego biznesie. Dalej uczestnicy odpowiedzą sobie na pytanie, kiedy warto pozyskiwać nowych klientów, a kiedy należy zacieśniać współpracę ze stałymi. Na koniec szkolenia nauczą się wykorzystywać model SMART, który pomoże im w realizacji globalnych i pojedynczych celów sprzedażowych.

Wiedza

  • teoria lejka sprzedaży
  • hunting i farming
  • analiza portfela klientów
  • wyznaczanie celów w sprzedaży
  • model SMART

Rezultaty

  • uczestnicy ujednolicają strategiczne cele firmy ze swoimi celami jako handlowców,
  • uczestnicy są świadomi konieczności ciągłej i aktywnej pracy na portfelu klientów,
  • uczestnicy znają praktyki pracy z własnym lejkiem sprzedaży,
  • uczestnicy są świadomi znaczenia ustalenia realnych celów pracy z klientami.

GRA: Lejek Sprzedaży

Wyższa sprzedaż? Bez dobrego menedżera się nie obędzie… Lejek Sprzedaży pokaże uczestnikom szkolenia, jak zarządzać pracą handlowców i osiągać większe zyski. Gra dla menedżerów…

INNE SZKOLENIA W AKADEMII MENEDŻERA
SZKOLENIE

Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Podczas tego szkolenia uczestnicy doświadczą procesu budowania relacji biznesowej między dostawcą a klientem. Całodzienne szkolenie jest oparte o grę…

5
SZKOLENIE

Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem

Uczestnicy dowiedzą się, po co w ogóle kontaktują się z klientem i przeanalizują konkretne sytuacje sprzedażowe oraz ich cele. Sprawdzą…

5
SZKOLENIE

Cykl życia klienta a relacje

Podczas tego szkolenia uczestnicy prześledzą cały proces pracy z klientem. Przeanalizują pomysły na jego zdobycie, etap stałej współpracy i opieki…

5