Most na Rzece Sava

Współpraca z klientami mogłaby przebiegać lepiej? Zaproś uczestników szkolenia do gry szkoleniowej Most na Rzece Sava. Sprawdźcie, jak powinien pracować dobry konsultant.

Gra dostępna jest również w wersji online!

Firma klienta jest zróżnicowana lub klient nie do końca wie, czego potrzebuje. A może wręcz przeciwnie: klient wie, czego chce, ale swoje oczekiwania opiera na wiedzy potocznej. Niekiedy też podejrzewa, że konsultant zamierza sprzedać mu niepełnowartościowy towar… W trakcie gry uczestnicy zaznają wielu podobnych sytuacji. I zobaczą, że w wielu przypadkach konsultant nie może zrobić nic lepszego niż zbudować zaufanie, podzielić się wiedzą z klientem i uświadomić mu ograniczenia produktu. To sprawi, że oczekiwania staną się bardziej realne, usługa dobrze zrealizowana, a sam klient zadowolony. Most na rzece Sava świetnie sprawdza się jako gra integracyjna.

Efekty z gry

  • gra uczy analizy strategii działania konsultanta w konfrontacji z klientem,
  • gra uświadamia, że dzielenie się wiedzą z klientem jest korzystne dla procesu sprzedaży,
  • gra pokazuje korzyści płynące z przedstawienia ograniczeń produktu oraz sprecyzowania oczekiwań,
  • gra wskazuje na ważną rolę obopólnego zaufania w procesie negocjacji,
  • gra pozwala doświadczyć uczestnikom sytuacji w której firma klienta jest wewnętrznie zróżnicowana i trudno sprecyzować jej oczekiwania,
  • gra symuluje doświadczenie pracy z klientem, który oczekuje wykonania nieprofesjonalnej pracy.

Tematyka

  • obsługa klienta
  • komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • prowadzenie i moderacja spotkań
  • mediacje
  • doradztwo
  • komunikacja i osiąganie porozumienia w konfliktowych sytuacjach
  • współpraca międzydziałowa
  • team building

Zainteresowała Cię gra szkoleniowa?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o szczegółach. Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru „Jak projektujemy nasze gry szkoleniowe”.

    Czas rozgrywki
    1,5 - 2 godziny
    Liczba graczy
    5 - 8 osób
    Gra może być prowadzona dla kilku grup jednocześnie.
    Slide
    Slide
    Slide
    Slide
    previous arrow
    next arrow
    ZOBACZ TAKŻE
    CYKL SZKOLEŃ

    Akademia Efektywności Osobistej

    Akademia Efektywności Osobistej to szeroki zbiór szkoleń, który rozwija kompetencje miękkie pracowników. Umiejętności miękkie…

    5
    SZKOLENIE

    Wywieranie wpływu

    Dzięki temu szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność wywierania wpływu na innych. Poznają szereg technik komunikacyjnych, pozwalających im na przekonywanie…

    5
    GRA

    Informator

    Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak przekazywać innym informacje zwrotne, aby zwiększyć swoją efektywność? Jeśli nie – dowiedzą się tego w grze Informator,…

    5